Wanna dance contigo..

//Beskriver min lördag ganska så perfekt. En inderbar kväll med underbara människor och liiiite för mycket alkohol. Wööpie.//

Okej. Måndag. Ledig måndag. Och det är nog en jääkla tur. I lördags var det kalas. För min bästa vän och hennes vän som fyllt/fyllde 20 bast. Kan inte riktigt förstå att lilla Julia är 20 haha.
Och jag som aldrig blir bakis blir självklart det denna gång. En jäkla tur att jag bytte pass på jobbet igår, woop. Så vår dag igår bestod kort och gott av Vampire och kaffe i soffan under varsitt täcke bland tusentals go kuddar. Japp jag och Memmie har börjat kolla på The Vampire Diaries. Eller hon har börjat kolla och jag kollar om igen. Är just nu på säsong 2 och jag har ett vampire-sug varenda dag och måste se mer och mer. 
Vad gör jag idag då? Igår sa jag till mig själv att jag ställer klockan på 10, bara för att få kunna stänga av och somna om för att vakna när fasiken jag vill. Så 12 klev jag upp. Åt frukost och kollade på pappa som städade huset, lilla pappsi då. Sen sa jag även igår att... imorgon ska jag inte göra ett skit, kanske spela sims hela dagen. Eller kolla ikapp alla miljoner serier jag håller på med. Eller kanske läsa lite. Och vet ni vad? Det är precis det jag gjort halva dagen och det är precis det jag ska göra resten av dagen. Tvätta kanske jag också ska göra.. något bra iallafall. Shoo.

Kommentera här: